close
One day, a son asks his dad
"Daddy, would you like to run a marathon with me?".
The father says"yes".
And they run their first marathon together.

有一天,儿子问爸爸:「爸爸你和我ㄧ起去跑马拉松,好吗?」
爸爸说好。





Another time, the son asks his dad again
"Daddy, would you like to run a marathon with me?".
The father says "yes son".
第二次,儿子又问爸爸:「爸爸你和我ㄧ起去跑马拉松,好吗?」
爸爸又说好。





One day, the son asks his father
" Daddy, would you run the Ironman with me?"
The Ironman is the most difficult triathlon ever
(4 kms swimming, 180 kms bikin, 42 km running?)
有一天,儿子问爸爸:
「爸爸和我ㄧ起去参加铁人竞赛,好吗?」
铁人竞赛是最困难的比赛,
必须游泳 四公里 、脚踏车 180公里、跑步 42公里。





And the dad says "yes".
The story looks simple until you watch the following clip.
Just amazing, how much can love be.... ?

爸爸说好,我们去参加...
以上故事看起来很简单,请点选以下影片,你将会了解爱的伟大!



___________

在Jason的Facebook Note看到的,
很感人..我都哭了...
到底什么是爱?
我们追求的爱到底是什么?
我们所能付出的爱究竟有多少?

俊豪啊..
你要加油..要用心去爱..

“我靠着那加给我力量的,凡事都能作。”
(腓力比书4:13)



arrow
arrow
    全站熱搜

    Adrian Gift 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()